Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 17:32:09 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/03142 
aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Purila küla, Härgla tee 2 // 4 // 
Teeääre, Rapla maakond, Rapla vald, Purila küla, Härgla tee 2 // 4 // 
Teeääre, Rapla maakond, Rapla vald, Purila küla, Härgla tee 4 // Teeääre, 
Rapla maakond, Rapla vald, Purila küla, Härgla tee 4 // Teeääre, Rapla 
maakond, Rapla vald, Purila küla, 6690236 Purila-Härgla tee L1 // Härgla tee 
4 // Teeääre (Piirdeaed, Sademeveekanalisatsioon, 
Reoveekanalisatsioonitorustik, reoveekogumismahuti, Veetorustik, 
Asfaltplats) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27284736>  (menetlus nr: 
473762), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (VALLO LEINBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister